Ivm het bezoek van Sky Sports Duitsland aan AGOVV heeft het AGOVV Museum de aankleding verzocht in de ruimte waar diverse interviews plaats vonden.
Sky Sports was bij AGOVV ivm de overstap van Peter Bosz van AJAX naar Borusia Dortmund.

De gebroeders Bosz worden geïnterviewd ivm dat hun oom nu trainer is bij Borusia Dortmund.

De ruimte waar normaal het wedstrijd secretariaat zit werd tijdelijk omgetoverd tot klein museum. De heren van Sky waren hier zichtbaar verrast over en stelde het zeer op prijs. Er waren veel shirts op gehangen, sjaals uitgestand en enkele foto’s en boeken neer gelegd waar informatie in stond over de nieuwe trainer van Borusia Dortmund. Sky was bij AGOVV om meer te weten te komen over de roots van Peter Bosz.

Deze dag werden diverse mensen geïnterviewd waaronder de gebroeders Bosz welke de neven zijn van Peter Bosz, Leo van der Kraats en Rob Kruitbosch.

Al met al kunnen we terug kijken op een leuke dag met een mooie reclame voor AGOVV op de grootste betaalde sportzender in Duitsland.
Bekijk hier onder het item wat is uitgezonden door Skysports: